صفي الدين، نماينده حزب الله در ايران:ترور سيد حسن نصرالله در برنامه اسراييل است

تجمع ضد اسراييلي دانشجويان يزدي



يزدفردا:نماينده حزب ا.. در ايران در تجمع ضد اسراييلي دانشجويان يزدي گفت: حزب ا... يكي از شاخه‌هاي جمهوري اسلامي است.

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا:صفي الدين ابولحسن، نماينده حزب ا... در ايران، در تجمع ضد اسراييلي دانشجويان يزدي در  استانداري يزد اظهار داشت: در قرآن آمده است، يهوديان مي‌آيند و تسلط پيدا كنند، ولي عده‌اي از مسلمانان آنها را سركوب مي‌كنند و آن مسلمانان، پيروان راستين پيغمبر اسلام حضرت محمد (ص) ، حضرت اميرالمومنين علي (ع) و امام حسين (ع) هستند كه سعي به از بين بردن اسرائيل دارند.

وي افزود: هدف حملات اسراييل به لبنان، آزادي دو اسير در بند حزب ا... نيست، بلكه موضوع ديگري را مد نظر داشته اند و با هدف از بين بردن اسلام و خدشه دار كردن وحدت اسلامي است و ايجاد تفرقه بين مسلمانان در خاورميانه از ديگر اهداف آنان است.

تجمع ضد اسراييلي دانشجويان يزدي


ابولحسن در ادامه خاطرنشان كرد: ما، نيروي متكي به ولايت فقيه داريم و استكبار جهاني و اسراييل نمي‌توانند كاري از پيش ببرند.

وي در خصوص قدرت حزب الله لبنان گفت: حدود 25 سال با ارتش اسرائيل جنگ كرده‌ايم و در اين چند سال نتوانستند، از لحاظ سياسي پيشرفتي بكنند و هم اكنون سعي دارند، با راه‌حل هاي نظامي به اهداف خود برسند و در اولين اقدام با ازبين بردن و منحدم كردن خانه رهبران حزب الله و بعد از آن ترور سيدحسن نصرالله و در نهايت گرفتن تمام لبنان به اهداف خود برسند.

ابوالحسن خاطرنشان كرد: در اين راه با اسير شدن دو سرباز اسرائيلي، آنها نقشه‌هاي خود را پياده كردند و با قدرت تمام با حزب الله روبرو شدند، ولي حتي يك كيلومتر هم نتوانستند به خاك ما تجاوز كنند و مجبور به عقب نشيني شدند.

ابوالحسن تصريح كرد: اسراييل با داشتن يك ارتش مجهز كه در جهان به ارتش هاي برتر معروف است، نتوانسته هيچ حركتي داشته باشد و تا كنون حدود 50 كشته و زخمي برجاي گذاشته است.

تجمع ضد اسراييلي دانشجويان يزدي


وي در خصوص مبارزه‌هاي لبناني‌ها بيان داشت:‌ لبنان مبارزه‌هاي خود را با جنگ رواني آغاز مي‌نمايد و در درجه اول از نظر نظامي با پرتاب 2500 موشك به شهرك اسرائيل نشين، حدود يك و نيم ميليون اسرائيلي را آواره كرده است ودر مرحله بعدي از نظر روحي اسرائيلي‌ها را به هم ريختند و آنها را مجبور به تهيه ويزا و خروج از خاك ما كرده اند.

ابوالحسن اذعان داشت:‌ اكنون اسرائيل از ما احساس خطر مي‌كند، چون ايران از ما حمايت مي‌كند و در نهايت اينكه، اين جنگ، جنگ نظامي نيست واسلام و دين مطرح است.

وي ادامه داد: استكبار، به واسطه رژيم صهيونيستي، مي‌خواست خاورميانه جديد را درست كند، اگر چه آنها مجهز به تمام امكانات هستند، ولي ما نيز مجهز به ايمان هستيم و در قرآن و تورات آمده، روزي مسلمانان مي‌آيند و بر اسرائيلي‌ها پيروز مي‌شوند و آنها اشتباه بزرگي را انجام داده‌اند كه با ما جنگ را شروع كرده‌اند و تا آخرين نفس مي‌جنگيم و مي‌دانيم كه پيروز مي‌شويم .


نماينده حزب الله در پايان تصريح كرد: جنگ فقط جنگ حزب‌الله و جنگ يك به يك نيست، بلكه جنگ جهان اسلام است و حزب الله يكي از شاخه‌هاي جمهوري اسلامي است

منبع"ايسنا

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا